Na środowych zajęciach świetlicowych uczniowie poszukiwali oznak wiosny.


Agniewszka Krak |
|
Na łamigłowach staramy się czerpać wiedzę i nabierać umiejętności matematycznych wykorzystując różne aktywności. W lutym i marcu zajmowaliśmy się między innymi: łamigłówkami sportowymi - strategiczno- sprawnościową grą "pająk", rozwijającymi koncentrację, spostrzegawczość i pamięć grami internetowymi i planszówkami.



|
|
W piątek na świetlicowych zajęciach "W krainie emocji" szukaliśmy słów, które dodają nam skrzydeł. Jest ich naprawdę wiele! Są też takie, które odbierają energię i sprawiają, że nie mamy sił. To ważne, by nie wstydzić się dobrych słów i pilnować swojego języka, by to co mówimy budowało a nie krzywdziło innych.



Na wcześniejszych zajęciach z panią Dorotą i panią Izą poznawaliśmy się wykonując plakaty o sobie - kolaże z gazet z rzeczami, miejscami, jedzeniem, które lubimy, lub są dla nas ważne.


Szukaliśmy też łączących nas elementów- od koloru oczu, numeru buta, po godzinę o której się budzimy itp. Okazuje się, że mimo, że jesteśmy różni wiele nas łączy:)
|
|
Podczas zajęć edukacji ekonomicznej wspólnie ustaliliśmy zasady dalszej pracy w projekcie. Podczas wspólnej pracy powstał Regulamin podróży z Grosikiem, który ma ułatwić dalszą naszą podróż po świecie pieniądza:
- Zgodnie pracujemy w grupie,
- Słuchamy, gdy mówi kolega, koleżanka,
- Pamiętamy, ze kolega może mieć inne zdanie niż ja,
- Przydzielone zadania realizujemy dokładnie i do końca,
- Ćwiczenia indywidualne wykonujemy samodzielnie,
- Przestrzegamy wyznaczonego czasu na wykonanie zadania,
- Mówi tylko osoba, której udzielono głosu.
Każdy podpisał TO zobowiązanie, zobaczymy jak to będzie w praktyce :)




Aneta Zyśk |
|
Na zajęciach edukacji ekonomicznej tym razem współdziałając w grupach – rywalizowaliśmy. Polem manewrów była gra „Grosikowe wędrówki nie tylko po świecie gotówki”. Przechodziliśmy kolejne etapy gry po pięciu krainach: Gotówki, Zakupów, Oszczędzania, Zagadek i Wiedzy.
Musieliśmy wykonać kolejno osiem zadań:
- Dopasować awers do rewersu,
- Wykazać się wiedzą dotyczącą banknotów,
- Wykazać się umiejętnościami matematycznymi i znajomością wyrażeń frazeologicznych,
- Układać w kolejności obrazki przedstawiające sposoby przechowywania pieniędzy,
- Ustalić, jakie czynności można wykonać w banku,
- Rozwiązać rebusy,
- Rozwiązać dość trudny logogryf,
- Dokonać podsumowania.





Aneta Zyśk
|
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|
Pozycje :: 10 - 18 z 91 |